Our purpose and vision
We shape an education system that delivers equitable and excellent outcomes.
Tā mātou kaupapa
He mea tārai e mātou te mātauranga kia rangatira ai, kia mana taurite ai ōna huanga.
Our Vision - Every New Zealander:
- Is strong in their national and cultural identity
- Aspires for themselves and their children to achieve more
- Has the choice and opportunity to be the best they can be
- Is an active participant and citizen in creating a strong civil society
- Is productive, valued and competitive in the world.
New Zealand and New Zealanders lead globally.
Tō mātou moemoeā – Ko ngā tāngata katoa o Aotearoa:
- He pakari i roto i ō rātou ake tuakiritanga, ā-motu, ā-iwi anō
- E whai wawata ana mō rātou ake mē ā rātou tamariki kia nui ake ai te whai
- E taea ai te whiri, te whai huarahi hoki e tino taumata ai te puta
- He tangata takatū, e kirirarau ana ki te whakapakari i te hapori
- He tangata whai hua, whai mana, tauwhāinga anō i te ao.
Ko runga kē a Aotearoa me ōna uri i te ao.
Last reviewed: Has this been useful? Give us your feedback